From:
Mike Ramsay <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 15 Oct 1998 19:28:55 -0400
Salute Jay,

Si, io crede que isto es al fin le solution.
Multes vide le message correctemente, ma certes no.

Io pensa que tu es correcte super longor de linea.
Sin dubita tu ha notate que jornales e revistas usa
duo o tres columnas. Isto es probabilemente pro
abbreviar le lineas e si meliora legibilitate.

Io de costume mantene mi lineas curte etsi.

Va nos tosto vider un message de te in Delphi???? :)

Delphicamente,
Mike

Jay scribeva:

>Salute, Mike,
>Calmate, amico, iste computatores son
>multe capriciose :-) Illos sempre vole
>facer burlas de nos, ma non lassa los :-)
>
>Io ha facite u
n habito de poner un RC (un