From:
Jan Årmann <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 28 Feb 2003 13:37:15 +0100
Car Mario e alteres,

Io dele tu parte del message pro non enoiar con citatos longe.

Le thema "fede parolas" es interessante. In le television svedese nos nunc
ha un serie de programmas sub le titulo "Det värsta språket" (Le pessime
lingua) conducite de Fredrik Lindström, qui es un academico ma multo
"folkloristic". Le programma es multo popular e attrahe un publico enorme.

Le programma recente tractava iste thema - fede parolas - e io es secur que
mi parentes (Io ipse ha 75 annos), si illes ha lo vidite, haberea habite
facies rubie per timiditate e vergonia. On ha anque demonstrate que le usage
de parolas pro le organos sexual es multo usate in tote linguas. Ma in
svedese phrases continente "futuer matres" e similares non es tal commun
como in plure altere culturas. Nos scandinavos probabilemente es plus
inclinate que alteres a usar parolas tractante le inferno (helvetet) e le
diabolo (djävulen) pro exprimer indignation.

Sin appellar alcun esseres cornate

Janne