Date:
Thu, 14 Aug 2008 01:47:27 +0200
bruno Zani scribeva:
> Carissime Robocap,
>
> Io anque jammais era un bon dactylographo. Totevia, io un alcun parve dubita
> sur le nomine que tu seligeva for tu projecto. An tu vole vermente 'interdicer'
> tu obras? A qui vole tu interdicer los? Pro que?
> Io te auspica successo, ma io es assi confuse como tu es...

Car Bruno, io opina simplemente que cata uno debe facer su parte. Etsi
io studeva un pauc de linguistica elementari, post toto io es un
ingeniero informatic desde plus que 30 annos, assi il es melior que io
face lo que io sape facer melio. Io non agrada debattos infructuose in
re un pronunciation o un regula o le forma de un vocabulo, le prioritate
secun me es diffunder le uso de IA, etsi in forma incorrecte. Linguas o
es vive o es morite, tertium non datur.

Le anglese es storpiate cata omne die per milliones de personas, ma nemo
anglese de Regno Unite o SUA altia su mus pro dicer que Shakespeare non
haberea scripte assi, e il non me sembla que anglese es morente.

Assi, forsan incoscientemente, io seligeva le nomine INTERDICT pro
bannir le discursos academic. Io ha un theoria, que le Europa e il mundo
occidental ha un grande necessitate de unir se in un confederation
legier, non-nationalistic e que IA pote jocar un rolo multo importante
in isto. Ora io vole probar scientificamente si iste theoria es fundate
o no.

Con estima e affecto,
robocap