From:
Date:
Tue, 12 Mar 2002 10:07:49 +0100
Alberto Mardegan wrote:

> On Mon, Mar 11, 2002 at 05:46:36AM +0100, Mario Malaguti wrote:
> [...]
>
> Mario, tu me mitte in confusion con tu pensatas! Io mesme es un persona
> qui reflecte multo, mais io non sa si iste es un cosa positive: a vices
> io non volerea pensar!
> Iste periodo es uno de illos ubi io volerea pensar minus, e concentrar
> me in mi these. Totevia isto non es facile, perque io es un persona plen
> de dubitas...

> Isto non es un dubita: io es secur que io lo facera.

Qual possibilitates ha tu. Es le election inter publicar lo in anglese
o interlingua? Pote tu scriber tu labor in anglese?

Como io sape, a un universitate le dissertationes in certe
subjectos, materios es solmente in anglese. Pro dissertationes,
theses doctoral on debe obtiner un stipendio de impression, e isto
es date secundo regulas multo specific. Secundo lo que io sape,
on non pote publicar in un altere lingua que svedese, anglese,
germano francese o le lingua le qual on studia. Per consequente il
es forsan ancora possibile, secundo lo que io sape, de publicar un
these in polonese o russo, si on justo studia ille linguas.

Cellus