From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 13 Oct 2008 00:42:08 +0200
Car Allan,

Deman io ha un intervista con mi chirurgo. Io jam vos contara.

Io es multo felice con tu recuperation.

> Nos non necessita tal linguas clanic como panromanic,
> pangermanic, panslavic, panturc, panfennougric. Nos
> debe concentrar nos pro laborar pro un singule lingua,
> interlingua!

Lo que nos besonia es PAN: le pan nostre de cata die!

> Un flanco radical de bascos ("combattentes del libertate"
> pro bascos, "terroristas" pro castilianos) ha longe
> conducte un resistantia armate contra le governamento
> in Madrid.

Isto non es assi.

> [*3*] Si on vide le penultime pagina del "Panorama",
> on remarca que le representante de interlingua in
> Espania es
> :: Luis Garcia Dopico
> :: Pio XII, 17, 2D, E-33013 Oviedo. Espania
> :: ePosta: [log in to unmask]

Multo cognoscite in su casa!

> Io time que le UMI non pote prender position in le
> politica internal del Regno de Espania. Politica sape
> benque minus heroic ...

Politica?

Le lingua basc necessita representation in le UMI!

> [*4*] Proque Josu Lavin non poterea esser un membro del UMI
> como membro del Section International del UMI?

Si, io poterea esser lo.

> Forsan le UMI deberea essayar a establir un
> association central pro interlingua in Madrid o
> alterubi in Castilia, cuje submembros poterea esser le
> associationes in Basco, Catalonia, Galicia ...

hahahahah!

> Si si, le Statos Unite ha offerite asylo a
> innumerabile personas qui ha essite persequite i.a. in
> Europa ...

hahahahahah!

Io es un functionario del Stato Espaniol e anque del Governamento Basc!

> Io pensa que un persona qui es tanto devote a e labora
> tanto multo pro interlingua, ha derecto facer su
> position clarmente definite in le carta astral de
> interlingua!

E io te regratia que tu me pardona le vita!

Con sympathia e amicitate verso te

Josu Lavin