From:
robocap gmail <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 25 Mar 2007 22:29:44 +0200
Kjell Rehnström scribeva:
> Ma an Maraní con Europanto non faceva justo isto? il me semba que io
> alicubi legeva que ille habeva ponite derecto de autor a su cration.
> Sape tu de isto?

Isto non es exacte. Diego Marani es un scriptor qui scribe contos del
policia e humoristic usante un lingua inventate (Europanto). Su obra
litterari es coperite per le derectos de autor, ma numquam Marani
considerava brevetar Europanto, que non es mesmo codificate (il non
existe un grammatica de Europanto). Le ver labor de D. Marani es
responsabile de un departimento de traduction del UE, e Europanto esseva
un invention jocose.

Vale

robocap