From:
Jan Årmann <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 6 Mar 1999 13:48:03 +0100
Salute!

Si. Il existe manieras differente a scriber interlingua. In iste contexto io non
lo vole nominar 'dialecto' ma a vices on pote vider qual lingua materne un autor
ha quando ille scribe interlingua. Hic io ha observate alcun errores typic:

Anglophonos
Pro que le verbo in infinitivo e presens es le mesme in anglese, anglophones a
vices oblida que le cosa es differente in interlingua.

Scandinavos (svedeses)

Nos a vices oblida scriber le pronomen relativo. In le phrase: "Le message que
io te inviava" le 'que' es obligatori in interlingua ma in svedese: "Meddelandet
(som) jag sände dig" le 'som'='que' on pote excluder.

Amicalmente

Jan

--
Jan Årmann/Jan Armann
Generalsgatan 12 E; S-903 36 UMEÅ/UMEA, Sverige (Sweden)