From:
Kovács Péter <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 31 Dec 2008 10:09:19 +0100
Josu Lavin scribeva:

>>Car Andrew,

Qui scribeva iste monstruositate incorrecte:?

...e non los qui solmente scribe a hic

Le Corrector?<<

Ben que Josu Lavin non ha demandate me, totevia io responde:

Si, le "Corrector" lo ha scribite. Ma illo non es un monstruositate incorrecte.

Isto non existe in interlingua!<<

Illo existe!

los = illos es hic un pronomine demonstrative (in anglese "those") e non un pronomine personal neutre in tertie persona plural (in anglese: "they")!

Justo como existe

"lo que"

ubi lo = illo es anque como demonstrative (e que refere a objectos, animales, ideas, etc.), equalmente pote exister

"los qui",

como demonstrative (e "qui" refere a personas, naturalmente). Los qui = Illos, qui (Illos = ille personas)

ILLES QUI<<

Il es ver, forsan io haberea debite scriber: "les qui" - proque illo refere plus a personas.

Proque io scribe "los qui" e "les qui" in vice de "illos, qui" e "illes, qui"...? Proque interessantemente in interlingua a vices le formas breve ("les" in vice de "illes") son usate (o pote esser usate?) pro un emphase special. Vide: "lo que" = "illos, que": "Lo que io vole dicer a vos, es...". "Le qual" = "ille, qual" ("ille" es un demonstrative hic - in anglese "that", non la pronomine personal masculin).

Si, ma in iste caso isto non es pronomine personal, ma un pronomine demonstrative, como explicate supra.

Péter Kovács