From:
Andrew Juhasz <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 30 Jan 2008 08:58:05 +0000
Si, Gibrail,

Io concorda con te. Io non ha potite trovar alcun altere gruppo, ubi on
ha discutite un varietate de themas que in INTRLNG, realmente io non
sape de ulle altere gruppo ubi il ha ulle discussiones in interlingua.
Ben que INTRLNG es si lente (il ha solmente paucos de messages),
isto es melior que nulle commercio.
E le altere sitos que era mentionate (como irkut, facebook etc.):
io ha visitate los et io pote dicer il ha nulle commercio signifficante in
illos.

Il es a nos, primemente a realisar que iste, le foro INTRLNG, es un bon
vehiculo
pro usar interlingua et a excambiar ideas etc., et secundo que nos debe usar
lo plus frequentemente
in un atmosphera congenial.

Salutes hollandese
Andris