From:
Jan Årmann <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 10 Apr 2004 09:08:33 +0200
Car robocap, car omnes!

Si, vamos experimentar con Karaoke. Passo pro passo. Un die veniente nos
habera un simple ma bon curso interlingua-interlingua interactive in
Internet. E nos trova un rock star famose qui canta un schlager in
interlingua. Successo pro nostre lingua e movimento!

Impossibile? No, ma il require cooperation organisate e labor.

Bon successo, robocap - ma controla tu texto! "Que nemo  d o r m i  !"

Tu message es vermente gaudiente!

Janne