From:
Date:
Mon, 20 Nov 2000 07:01:22 +0100
Al 11.45 19/11/00 +0000, campo 2000 ha scribite un email re le thema:
'contra le genocidio del populo U'wa'

> www.antiimperialista.com
>
> Difendiamo il popolo U'wa!
> Fermiamo il "Plan Colombia"!
> Sosteniamo la resistenza popolare colombiana!

Vamos defender le populo U'wa!
Vamos haltar le "Plan Colombia"!
Vamos adjutar le resistentia popular colombian.

Io trovava iste pagina http://www.moles.org/ que tracta iste thema in lingua
anglese, con reportos de iste mense de november 2000 e con relationes anque al
campania electoral presidential in le USA.
Que facer, quando nos discoperi que in iste dies, nihil nos ha de novo subtus
le lumine del sol?
Nos pote prender conscientia de un altere realitate, uno intra le tante que
continua a determinar nostre cammino de homines qui non ha ancora
conquirite un
conscientia de cives libere.
Que io vole o non, es io, cive del mundo, qui divide le penas del populo U'wa.
Assi io committe al parve mundo international del interlinguistas un simple
message: documenta te e prende conscientia del stato del populo U'wa.

Mario Malaguti

pro le diffusion international de Interlingua
http://www.i-gi.com/index.html