From:
Martijn Dekker <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 28 Jul 2013 17:22:35 +0200
Recentemente, le ministra italian de integration, Cécile Kyenge,
italiana de origine congolese, se trovava le objectivo de un attacco
racista ubi on jectava bananas contra illa.

Su responsa initial: un remarca ironic sur le peccato de guastar bon
alimento assi in tempores de crise e fame. Postea, ecce le declaration
que illa faceva (le original in italiano seque mi traduction):

"Io non subestima le incidentes de racismo, ma io non face un question
personal de illos. Il me pare que io debe tractar les como mi patientes.
Gente que sta mal manifesta un discontento existential, un incapacitate
de conviver con personas differente: un maladia social. E io, in mi
profession, debe ascoltar le discontento, sin lassar me contagiar, sin
sentir me io mesme discontente -- proque deberea io? Al contrario, io
vole combatter le battalia cultural sin pavor, anque in le loco le plus
difficile, ubi ille discontento se manifesta, mesmo in le antro del
lupo, al festa del Liga*, con corage, fer de esser italiana."
* "Lega del Nord", partito italian anti-immigration.

> «Non sottovaluto gli episodi di razzismo, ma non ne faccio una
> questione personale. Mi pare di avere a che fare con i miei pazienti.
> Gente che sta male, manifesta un disagio ma esistenziale,
> un’incapacità di convivere con i diversi. Una malattia sociale. E io,
> come nella mia professione, devo ascoltare il disagio, senza farmi
> contagiare, senza sentirmi io stessa a disagio, perché dovrei? anzi
> voglio combattere la battaglia culturale senza paura. Anche nel luogo
> più difficile, dove quel disagio si manifesta, perfino nella tana del
> [...]

Origine: http://www.cecilekyenge.it/

Qual inspiration! Con alcun phrases ille ha demonstrate infinitemente
plus de classe e plus de ethica que tote le populistas insimul. Il me da
sperantia que massas de gente in Italia pare appoiar la. Totes in Europa
deberea emular su exemplo.

- Martijn