From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 24 Aug 2001 12:23:47 +0200
>From: Dumitrescu Cristian <[log in to unmask]>
>Subject: Re: ATTENTION, interlinguistas !
>Date: Fri, 24 Aug 2001 00:36:53 -0700
>
>Io non crede que ideea de extender un organization de
>Brazil al resto del America del Sud es tanto felice.
>Illo non pote substituir un organization espaniol que
>esserea plus efficiente a capturar le attention verso
>Interlingua.
>Io demanda me proque Interlingua no es interessante
>pro
>le homines de cultura espaniol? Proque
>hispano-parlatores no gusta Interlingua? Le lingua
> [...]

Solitemente io evita de repeter integralmente le texto del message al qual
io dedica mi attention.
Totevia que facer?
Io resta sempre convincite que le idea del UE es un idea meraviliose,
nonobstate le europeos!
Sempre con amicitate, ma anque con le adder de un calorose: Christo, como tu
ha nos abandonate!

Barba Mario

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp