Date:
Tue, 26 Aug 2003 15:13:03 -0700
--- Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]> wrote:

> pro

> the Vatican!"
> >

> Hmm, un divertimento multo questionabile, si lo
> comprender
> litteralmente. :-)
>
> In nostre tempores on non ha necessitate de
> preoccupar se de tal cosas,
> on pote quietemente dicer. Face lo vostre, io sorti!
>
> Io audiva mentionar le film del Sorores lavatrices
> in nostre radio
> national ante alcun menses. Pote esser un
> interessante film. Forsan on
> lo va projectar in nostre cine Fyris que sempre
> monstra films de qualitate.

> [...]

---

In tu pais, gente gay ha le mesme derectos social que
omne le alteres de su population.  Ben que nos ha
facite multe progresso recentemente, nos ha
grandissime problemas in le Statos Unite a causa del
christianos american.

Io recognosce que alicunes ex illes nos appoia.  Ma
lor numeros non es multo significante.  Illes non es
assatis agressive in lor opposition al christianos
fundamentaliste--sia protestante, sia catholic--que
nos opprime active e aggressivemente.

http://sitebuilder.yahoo.com