From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 10 Dec 2008 08:54:34 +0100
Dice Stan:

> Ha nos requirite que Piet Cleij submitter su lista de nove parolas
> a "illes qui sape editar lo in le interrete"?

Responde Josu:

Si, io le lo requireva. Ille lo acceptava e io mitteva in le interrete tote
su nove parolas.

Le dictionarios Dictionario Interlingua-Nederlandese e le
Nederlandese-Interlingua
es in internet.  In illos appare non solmente su lista de parolas, ma anque
milles, milles e milles de phrases e exemplos de uso.

Mi amico Pierre Morin faceva le extracto de tote le entratas plus tote le
phrases contextual ubi appare tal parolas,
a fin que altere personas pote usar los in le elaboration de nove
dictionarios.

Io per exemplo jam travalia in le dictionarios Interlingua-Espaniol e
Espaniol-Interlingua basate in iste corpus, bon, in iste THESAURO DEL LINGUA
INTERNATIONAL, in iste dono del deos, deas e Piet Cleij.

Ma hic ha terminate e mi discussion e mi information.

Como jam dicite, in avante tu va haber sempre le ration.

Imbracios amical

Josu Lavin