From:
Paul Dann <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 6 Jul 2013 08:38:30 +0100
Io crede que il ha un peception que interlingua es un conlang, e dunque debe non cambiar o il habera confusion. Mais io non crede que illo esseva concipite como aquello de tosto. Interlingua representa su lingua fontes, e io crede que illo ha vermente multo parve autoritate lo mesme pro dicer "isto es un ver parola interlingue". De novo: Gode non creava un conlang con su proprie academia autoritative, proque illo voleva crear solmente un methodo pro determinar vocabulario, e pro lo usar facilemente como un lingua que multe pote comprender.

Paul