From:
Paolo Castellina <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 10 Apr 1998 22:34:16 +0200
Car Ignacio,
tu nomine es nove pro me in nostre lista pro Interlingua, e io esseva multo
contente de vider un message de Espania in un Interlingua assi bon. Vermente
un pecia litterari de valor. Io lo dice sincermente! Multes dice de facto
que Interlingua es particularmente facile pro nos latinos... Io es italiano,
ma io vive in Suissa. Io nunquam visitava Espania. Io esseva multo
incuriosate del description que tu face del contradictiones de Pamplona, le
tradition catholic-roman del septimana sancte e quanto pathetic
infelicemente pote parer alicun gruppos de evangelicos que desira testificar
de lor fide. Io les apprecia, ma infelicemente aliquando lor methodos es
criticabile. Nos omnes vive in un estranie epocha. Quante cynismo e
indifferentia, incoherentias e corruption! Esque ancora il ha valores nobile
que alicuno prende ancora seriemente? Isto es un question rhetoric!
In le spero de audir te multe vices, io te saluta.
Paolo.

Paolo Castellina
CH-7604 Borgonovo (Switzerland)
Tel. ++41,81,8221145