From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 6 Feb 2003 23:44:53 -0500
From: "Jacques DEHEE" <[log in to unmask]>
> Io voleva parlar del futuro de le ideas de Interlingua.
> Isto es un subjecto prohibite, ma in le mesmo
> tempore le ideas del Testes de Jehovah
> son acceptate in INTERLNG

Car Jacques, que dice tu?
Parla tunc del futuro que tu ha in mente
pro interlingua in interlingua e in INTERLNG.
Nos ha iste lista pro parlar de qualque cosa
"in" interlingua. Si tu vole usar francese face
lo in le listas que benveni con brachios aperte
le discussion interlinguistic in altere linguas.
Nunc, pro que dicer isto super le "ideas"
del Testes de Jehovah? Esque io non
presentava lo que Christo diceva? Tunc
tu mesme approva le equalitate in le ideas
de Christo e del Testes de Jehovah, ben
toto ben, io considera Christo le exemplar
Teste de Jehovah, ben nunc que nos ha le
mesme opinion re isto forsan nos poterea
parlar de qualque altere cosas assi tanto
que nos lo face in Interlingua de IALA.
Nonne?

> Si un lingua de controlo de INTERLINGUA
> es prohibita perque certe linguas que non
> son de controlo son plus currente in INTERLNG
> que le Francese ?

Iste lista es pro le discussiones in interlingua.
Iste lista non esseva fundate pro le discussiones
in un del linguas de controlo. Iste lista non es
pro le uso del francese. Il ha altere listas pro isto.

> Si un Francese ha create INTERLINGUA,
> perque plure Svedeses excluden desde
> decadas le Franceses per medios vitiose?

Que dice tu Jacques? Qual francese?
Martinet? E le credito non mesmo ira a
varie Norte-Americanos? Vamos lassar
le insultos nationalistic e concertrar al puncto
plus importante, le promotion de iste belle
lingua international. Il es pro medio de illo
que nos parla e communica, proque si nos
lo facerea in francese tu tosto dicerea que
mi uso de tu lingua es un aberration :-)
Ma gratias a interlingua nos forsan ha alco
in commun, que dice tu?

Cordialmente,
Jay B.