From:
Esteban Avey <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 20 May 1999 15:44:28 -0400
Kjell scribeva:

>...Io habeva un periodo quando io consumeva _mate_ (lo que le initiatos
appella _yerba_ o mesmo _yerba mate_ le argentinian "the". Ma io non habeva
le necessari utensiles, le tuba e le calebaso que es necessari. Tamen un
multo gustose biberage, a mi le gusto es multo attractive...<

Proque mi heritage es argentinian, io me rememora que mi granpatre preparava
iste biberage frequentemente. Il habeva portate tote le utensiles necessari de
Buenos Aires, ma ille sempre me diceva que le cosa plus importante era que le
tuba sia de argento! Ille pretendeva que le argento realmente meliorava le gusto
del the. Lo que io me rememora plus que nihil es que le the era dulcissime,
quasi un sirop! Ma como infante, io amava multo ille gusto. Io non sape lo que
passava con le utensiles de mi granpatre, infortunatemente. Re le tuba de
argento, il ha etiam un expression in espaniol argentinian que on usa para
mostrar repugnantia: "Eso no trago ni con bombilla de plata" (io non inglute
illo nemmeno con un tuba de argento).
Gustosemente,
Esteban