From:
Date:
Thu, 16 Aug 2001 06:20:49 +0200
>From: STAN MULAIK <[log in to unmask]>
>Date: Wed, 15 Aug 2001 20:49:42 -0400
>
>Mario,
>    Gratias pro tu gentil remarcas.  Totevia, io non es certe que io
>comprende tu remarcas supra.  Esque tu nota que economicamente e
>politicamente le Italia, Espania, Grande Britannia e le Statos Unite
>formar nove societates inter se?  Es isto un nove disveloppamento?
>
>Stan

Si tu non considera le Statos Unite, pro le altere Statos isto es jam un
realitate in le intentiones e non solmente.
Pensa al facto unic, inter Italia e Espania, del nove Euro que es proxime.
Totevia le cammino non es assi rapide, nonobstante que, inter le Paises que
nos indicava supra se vade realisar nove ideas de stricte collaboration que
vade ultra al aspecto politic o solmente economic.
E in tote isto, io senti, que nos habera sempre plus un presentia de Italia
e Espania in un senso e de Statos Unite in le senso inverse.
Isto como facto spontanee!
Io non ha difficultate a comprender que pro te non debe esser simplice
comprender iste factos. Forsan vos non ha le mesme attention pro iste
aspectos, in iste momento.
Comunque io crede que nos tosto habera nitide le sensation de un major
presentia in le quotidian; de cosa, potera tu demandar me?
Considera illo que interveni in un qalcunque lingua, assi nos resta in le
thema originari. Bon! In un lingua se realisa movimentos que non seque
regulas logic o scientific, isto es cosa per grammaticos, ma solmente de un
presentia in le quotidian. Un presentia de libertate, si nos vole, perque
illo se forma pro un spontanee adhesion del personas.
Quando tu te trova esser uno de iste elementos spontanee de novitate, quando
tu ha le intuition de un idea, idea que pote anque non esser clar a te
mesme, tu debe haber le mesme comportamento que tu ha manifestate: creder in
illo que tu senti e defender lo, como non haber difficultate a modificar tu
idea si isto resultera melior.
Omne die te dara un confirmation nove.
Pro le alteres, prestar attention a tu ideas pro criticar los es tempore
perdite, perque illes facerea melio sustener lor ideas sin criticar necuno.
Forsan io non ha explicate melio mi pensamento, ma forsan le pensamento es
isto: un realitate que es in formation, un realitate que se pone in un nove
consideration, un selection natural. Nihil totalmente jam clar.
Parolas? Nos usa isto pro exprimer nos in ultra al factos que omne die tote
le societate face e nos presenta iste resultato de facer como un realitate.
Io oblidava de considerar que in le numero del Paises que io indicava on
considera sempre plus le nove Russia.

Mario, complicatissime!

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp