From:
Luca Ghitti <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 4 Mar 2001 13:05:40 +0100

> Le vocabulos in supra ha un aspecto gotico a me.
> Le gotes sembla haber essite etiam in tu regiones.
> Le interlingua _spia_ veni del gotico _spaiha_
> veni del gotico como etiam _flasko:_ (: sta pro un
> longe vocal e corresponde al linea supra le vocal
> in le transcription original).
>
> Linguas pote cambiar se terribilemente, como le
> svedese runic que ego credeva esser un lingua
> siberic quando ego lo audiva in un reconstruction.
>
> Cellus

    Si, certo tu ha ration. Anque in mi dialecto on ha alicun parolas ex le
gothic. Per exemplo: aqua in camuno es: "àiva", que ha conservate le parola
gothic "ahva", on ha etiam "bócc": capretto, in germano "bock",  gallese
"boc"; brasca/brasa es un parola de origine german, que es plus simile al
italiano "brace"; gróp/nodo, ex le antique alte germano "*kruppa";
magù/jugulo, ex antique alte germano: "mago": jugulo.
    Le Visigothos e le Ostrogothos ha invadite le Italia e securmente se ha
stabilite anque in mi Valle Camonica dum alicun seculos.
    In Italia on ha abite multe invasiones de populos, multe culturas ha
passate e totos ha lassate lor lingua o dialecto facente un bel mixtura de
parolas. Il ha ancora de discussiones inter le eruditos per definir de ubi
proveni mi dialecto, e un ver responsa nondum ha essite date effectivemente!

    Gothicamente Vostre.

    Luca Ghitti