Date:
Thu, 11 Sep 2003 14:01:20 -0700
--- [log in to unmask] wrote:

> Ben que legalmente nostre constitution non permitte
> que le Statos Unite appoia ulle religion, in le
> practica le christianos american sempre essaya
> imponer lor moralitate superstitiose sur omne nostre
> population in nostre systema legal, e nos es in le
> medio de un lucta cultural contra illes.

Io volerea rediger iste paragrapho assi:

"Benque legalmente nostre constitution non permitte
que le Statos Unite appoia ulle religion, in le
practica le christianos american sempre essaya usar
nostre systema legal pro imponer lor moralitate
superstitiose sur omne nostre population, e nos es in
le medio de un lucta cultural contra illes."

---

Io regretta que iste systema non permitte le redaction
continue de nostre contributiones a illo.  Sovente io
vide textos mie in iste foro que io volerea rediger,
ma corriger los omnes es un impossibilitate practic.

Io legeva un vice que Leon Tolstoy nunquam legeva su
libros post su publication proque ille sempre trovava
in illos altere strategias rhetoric que ille trovava
superior.

Le impossibilitate de cambiar su textos post lor
publication le faceva multo triste.  Eventualmente
(con le tempore) ille apprendeva que ille poteva
evitar iste frustrationes si ille non legeva su libros
post lor publication.

http://sitebuilder.yahoo.com