From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 28 Feb 2003 13:13:04 -0500
From: "Jacques DEHEE" <[log in to unmask]>
> Vostre instruction da multe evidentia de esser assatis
> limitate.  Vos non sape organisar vostre pensamentos
> multo ben quando vos scribe.

Ay, Giacomo, Jacques, Santiaguito!
Esque tu es un genio?

Mira, il forsan es un problema de comprension
mutue, il me pare que tu e Harleigh debe
parlar privatemente plus, vos sembla haber
similar attitudes e punctos de vista.

In quanto al veneno, il ha troppo de veneno
in iste mundo, non adde a illo, Jacques...

E tu ancora vole trovar interlinguistas in
Paris? Forsan con ille attitude illes vole
occultar se de tu vista. :-)))

Proque non trovar le bon in cata persona,
Jacques, esque tu pote vider plus ultra del
difficultates qui tu trova in tu prorpie vita
e forsan vider le puncto de vista de altere
personas? Io spera que si, e forsan alcun
die, nos habera le placer de viver in
perfection, nonne? Ma usque ille die nos
debe exercer nos in essayar esser plus
tolerante del alteres. Un puncto de vista
plus aperte negara le criminalisation o
victimisation de altere esseres human,
isto es mi puncto de vista e io spera que
tu lo comprendera.

Sincermente,
Jay B.