Date:
Tue, 6 Apr 2004 09:34:43 +0200
Kjell Rehnström wrote:

> Secundo un altere exprofessor svedese le ver fundator del christianismo
> era Paulus! Ille - secundo le ex-professor - fundeva su mission sur
> narrationes de un ducente e didactico in le antic Palestina.
>
> Debe ego mentionar que su ideas del professor era fortemente criticate
> del latere del ecclesia svedese? :-)

Iste vice io non va a dicer que le ex-professor ha le arena in le
cerebro pro non atraher condemanation supra mi capite, io va a dicer
solmente la gente dice tante bagatellas sol pro dar aer(*) al bucca.
Paulo o Saulo de Tarsis esseva un discipulo de Christo ille esseva ergo
uno que addereva a un doctrina jam existente, ille dunque non poteva
esser le fundator de iste doctrina, ille poterea esser forsan le
fundator del paulismo si illo existeva, ma le fundator de christianismo
esseva uno que si appellava Christo. Nonne?

(*) esque le parola juste es aer o aere? Io lo ha vidite in varie
dictionarios con forma diverse.

Jo