From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 5 Oct 2003 09:40:37 -0400
Car Piet,
Hic al Statos Unite on poterea imprimer lo
a demanda, sin necessitate de stock.
On pote comprar un sol libro o centos
si on vole, ecce le figuras pro le sito del
 CafePress del Academia pro Interlingua.

Vendita de Libro (con data CD-ROM)
- annellate in spiral
- 8 1/2 x 11 (littera american)
- $0.05 per pagina (1-500 paginas)
- paginas in tincta nigre in papiro blanc
- $6 pro le compilation e copertura
- copertura in color
- impression a demanda (sin necessitar un stock)
- data CD-ROM includite pro solo $7

On poterea reciper discontos pro un volumine
grande etiam.

Io spera que ille figuras pote adjutar con
le comparation de precios etc. e le optiones
pro impression.

Con salutes amical,
Jay B.