From:
MacLeod Dave <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 23 Jun 2007 01:48:31 +0900
2007/6/22, Ms Barbara Rubinstein <[log in to unmask]>:
> Car amicos,
>
> In le sito de UMI il ha un pagina con info national in
> plure linguas. Forsan iste pagina debe esser le prime
> pagina que on vide, ma illo non es totalmente preste,
> il manca textos in alcun linguas.
> Il es multo importante, anque pro le promotion del
> interlingua, que nos ha le Panorama. Nos besonia multe
> materiales differente pro promover interlingua.
> Salutes
> Le presidente non dormante, ma multo occupate

Io pensa que le sito esserea plus bon si le 'Servicio de Traductiones'
moverea al parte superior, con 'contacta nos' e 'info national'. Le
servicio de traductiones es un bon servicio que plus multe personas
debe cognosce quando illes veni al sito pro le prime vice.
Specialmente urbes parve in multe paises poterea beneficiar del
servicio gratuite e utile.

Dave

--
http://wiki.galbijim.com