From:
Martijn Dekker <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 12 May 2001 05:52:24 -0500
On Fri, 11 May 2001 17:12:27 -0500, De Castro <[log in to unmask]> wrote:

>Io es stupefacte que un o duo sympathisantes de interlingua vole crear,
>usante lor capricios personal, un nove lingua, sub le terrificante excusa
>de un false dialectisation.

Il pare que tu respondeva al promotiones recente de "Interlingua Romanica" in un altere lista, interlingua-coollist. Personas non subscripte a interlingua-coollist non ha cognoscentia de iste discussiones. Il haberea essite melior inviar tu responsa a iste lista.

Personalmente io non ha un problema con personas qui deriva placer de lor hobby de creation de nove linguas. Io equalmente non ha un problema con le existentia o le promotion de seriose concurrentes a nostre interlingua (ben que io requesta que le concurrentes non usa le nomine interlingua a fin de evitar confusion).

Le ver problema, in mi opinion, es le abuso continue de un foro de discussion dedicate al interlingua de IALA pro iste activitates e promotiones. In combination con le critica gratuite e ignorante del principios fundamental de interlingua de IALA (p.ex. le systema de prototypamento), iste uso improprie forma un intrusion intolerabile.

- Martijn (Nederland)