From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 28 Feb 1999 14:16:11 -0500
Car amicos iguanos...
le materiales que io inviava al lista de
[log in to unmask] son pro le
uso private del membros pro discussion
del grammatica e non un publication del
materiales in necun foro public.

Como vos poterea appretiar si vos es
membros del [log in to unmask]
le materiales son scannate e non purmente
preste pro le publication... como Kjell jam
ha trovate il ha problemas con le programma
que confunde le "l" e le "1" e le "c", "e" e le "o".
Ma isto es commun del programmas OCR
si le material original es difficile de leger.

Io alsi sape que multo de nos ha le libro
del Wilgenhof in nostre bibliothecas private
e il es solmente pro le discussion del grammatica
del lingua belle e international que io faceva iste
material disponibile al lista de eposta.

Io spera que mi intentiones son comprendite
e que io non ennoia necun de nostre distinguite
membros.

Sincermente,
Jay B.