From:
Date:
Tue, 6 Aug 2002 15:24:30 +0200
Io jam scribeva que:

>sera

Se pone ancora le demanda mi amico Hjell:

>Ma salvo
>sposar un italiana, pote io devenir citatano italian sin parlar italiano?

Tu parla Interlingua e, si tu lo facera ben, totos in Italia pensara: "De
ubi veni iste personage? Qual dialecto parla ille?" e, in general, illes te
respondera, alcunos con patientia, alteres non.
Assi tu passara per un citatano qui vole ostentar su dialecto.
Al minus in Italia, tu non haberea multe problemas.

Mario (Forsan Kjell non vole iste responsa, eheh! Que se habera ponite ille
in le capite con le cognoscentia del lingua pro obtener le derecto de
citatano? Il sera le tempore a Uppsala. O ille habera facite un indigestion
de ego.)

Chiacchiera con gli amici online, prova MSN Messenger:
http://messenger.msn.it