Date:
Sat, 5 Aug 2000 08:42:27 +0200
Uhmm! Io scribeva in pro io e cafe pro caffe.
Le problema de mi oculos!

Allan io es in le medio de un nove pictura a fresco que me enthusiasma,
assi io debe trovar le tempore de responder a tu message sin haste.
Hodie io non resisteva a manifestar mi admiration pro le definition de
fakir Cellus Uppsaliensis! Bellissime e amenissime.
Anque Kjell R. sera de accordo, io crede.
Io voleva venir al Incontro pro cognoscer de persona tote Vos ma io es
pigre a mover me de mi terra. Hic totos es belle, o mie, si vos prefere.
E si io veniva al Incontro, io debeva pagar un caffe a Kjell, anque con
tortetta!
Isto es le motivo ver per mi absentia!
Securmente isto es le ver motivo.

Ciao,

Mario

PS: Allan, io non recipe le messages como tu demonstra, con un linea que se
interrumpe verso le parte final. Le texto se adapta a mi monitor, sin
problemas.
Non sera tu que, a fortia de perfectionar tu systemas, non habera provocate
iste consequentia?
Anque io, a vices, recipe messages con le problema que tu describe.
Como sera iste facto?
Io crede que quando nos vole modificar le systema de lor disposition
originari, al fin nos fini pro complicar le vita.
On dice personalisar, iste modificar.
Nos passa le vita a sequer methodos. Perque nos non seque illo que es inter
de nos mesme?
Formattar un texto! No! Tu pote facer lo solmente quando tu produce anque
le resultato a tu domo. Alteremente lassa le texto libere.
Libere como un homine qui pensa.