From:
Date:
Tue, 31 Dec 2002 07:46:23 +0100
Il pare un die normal illo que termina un anno, super toto quando uno pote
contar ultra 60 vices de iste occasiones.
Iste anno, pro me multo particular, io ha attendite iste die como un
liberation.
Io non sape ben qual significato dar a iste necessitate de gyrar pagina.
Forsan le mesme facto que al 11 horas de iste matino io participara al
ultime honores funebre de iste anno cataterisate pro un decena de iste
circumstantias, debe haber su peso in mi attender le fin de iste 2002.
Car vetule anno, tu poteva esser melior pro mi gusto!
Totevia anque tu me ha reservate momentos de felicitate e io te recordara
como le alteres: un anno del mies.
Le importante, al fin, debe esser poter contar ancora un anno, de accordo
con la Patre Eterne qui non debe haber haste.

Mario e su Angelo, sin hastar.