From:
Pawel Wimmer <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 4 Aug 2002 16:49:26 +0200

Il me pare que iste numeros reflecte in parte discargamentos repetite.
Il es anque possibile que le majoritate del interressatos prendeva
Interlingua-English pro curiositate - le secunde position propelle multe
homines qui non sape que es iste estranie dictionario :-)
Mi dictionario era discargate plus que 2000 vices ma io sponde que il
non ha 2000 poloneses qui esserea interessate in Interlingua. Mi sito es
nunc visitate mediemente per 100 personas cata die e le lista de
personas qui ha abonate "parolas per e-posta" contine minus que 200
nomines.
Nonobstante mesmo tal homines, qui verisimilemente usa plure
dictionarios, vide sovente definitiones de parolas in Interlingua e isto
es le plus importante facto "publicitari" pro nos.
Pawel

P.S. Resultatos por Esperanto:

Português-Esperanto (ALLS Vortaro)
No. of Users: 47,477

Esperanto-Português (ALLS Vortaro) 3 formas
No. of Users: 15,722

English-Esperanto
No. of Users: 7,465

Esperanto-Português (Vivo)