Date:
Thu, 29 May 2003 15:20:06 +0200
Daniele Nicolucci (Jollino) wrote:

> Totevia le vocabulario finnic es "proprietari", i.e. illo es
> absolutemente difficile a comprender pro un palator de linguas
> romantic e anglese. Pro me, le vocabulario finnic sembla esser "a
> priori". :)

> Isto es cosa bon e juste. *Un lingua auxiliar stricte pote facer
> pavor*. Nos omnes parla nostre proprie 'dialecto' de interlingua,
> totevia nos nos comprende.
> Il ha qui usa le orthographia regular, il ha qui usa le ortografia
> colateral, il ha qui usa ambes; il ha qui dice io e il ha qui dice
> [...]

Absolutamente concorde, si interlingua es toto isto alora ila es un vera
lingua auxiliar, de facto le dialectos non debe
esser un barriera pro le comunicacion, nos vide istes fenomenos in quasi
omne nacion, ci in Italia per exemplo
in omne citate on parla su proprio dialecto diverso de italiano e multe
personas non sape altro que su dialecto
ma iles se comprende, io crede que equalemente isto adveni in totos
paises de Europa.. :-)