From:
Andrew Juhasz <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 19 Jan 2008 19:32:01 +0000
Multe gratias, fratre brasilian mie, pro tu cordial parolas.

Io ha, longementissime, dissipate mi tempore (e tempore es preciose, nam
tempore es le sol cosa
noi habe) in multe e plure cosas, hic e illac.
Mi mente era como un papilion papilionante inter un multitude de differente
flores exotic;
o (secun le buddhistas) como un simia saltante de iste arbore novialesque a
celle arbore neo-patwa-esque
a iste palma Ido-esque a celle cactus (ayiiii) lingua-franca-nova-esque.

Isto non es bon, proque (como on dice in anglese): assi on deveni "Jack" de
tote le mestieros; maestro de nulle.

Postea le invia de Josu io pensava que ora le tempore es incontrate pro
facer le decision que io non
guasta plus mi tempore ma, plus tosto, perfectiona solmente iste lingua, que
es un lingua con plure
dialectos, a saper, interlingua, sermo, romanica.

Forsan io poterea explicar mi problema hac: interlingua e su dialectos
semper era pro mi le
plus sympathic del linguas auxiliare. Ma nemo ama facer alco in un vacuo. Le
altere linguas havevan
le communitate plus enthusiastic/energetic; interlingua ha le melior
lingua.Que facer.
Io crede que le alternativa lista in google groups e le WIKIA poterea
apportar le solution
(proque io sape de ipse experientia que le gentes affiliate con celle
projecto són sí enthusiaste
e motivate).
Io non sape que es le problema con INTERLNG, ma me pare que es moriente.
Proque?
Io non sape, ..forsan proque INTERLNG es un vehiculo de UMI e a causa de
isto le
participantes vide al UMI pro direction, pro alcun initiativo: ma es
eminentemente clar que
nulle tal cosa va evenir.

In fin, io pote dicer que si il no ha le WIKIA e le altere gruppos in
google, le phrase que io
ha scripto supra haverea essite: ..."le tempore es incontrate pro facer le
decision que io non guasta plus mi tempore: io abandona interlingua!

Interlingua deberea extender su gratias a tu, Carlos, e obviemente a tote le
compatriotas del
Pais del Urso. Non a causa de mi e mi parve "decisiones", ma proque un
lingua es solmente vivente si illo es usate
(non, in mi estimation, proque illo exista como un phantasma in altere cosas
real (a saper le linguas romanic)
quasi como un Idea platonic preste a apparer como un "deus ex machina"): il
non es satis que le lingua international existe "in potentia" ma non in
realitate: isto es nullo, es sophismo, e es nonsenso (o merda, si tu vole).

Dunce, mi car amico Carlos, vademos in avante al campo ubi le Urso a noi
face le signo pro sequer lo
tra frumento flave presto pro recoltar, avante a in le alba ubi le sol se
leva in le celo azuro: le renascentia
de le lingua...non, de lá lingua bellá international.

Tu fratre
András