From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 3 Mar 1999 18:37:21 -0500
Car Paul e Arturo,
Io ha ordinate varie libros del stock del Interlingua
Institute ( I. I. ) de Nove York. Alsi io recipe mi subscription
al Panorama e Contacto pro medio del I.I.

Quando io ha ordinate libros illos ha venite multo
rapidemente al casa. Si tu invia un nota a...
ille te inviara un lista del libros nunc in le stock
del I.I. e que tu pote ordinar ora mesmo.

Un ration pro ordinar libros del Servicio de
Libros es que illo supporta le impression de
altere libros in interlingua... Il es necessari
vender libros pro continuar a offerer plus e
nove titulos.

Il alsi es possibile poner se in contacto con
B&N o Amazon e facer se un membro associate.
Si le UMI se face membro tunc illo pote poner
un formulario al ligamine del venditor desde le
sito official e omne libros vendite pro medio del
venditor a visitantes del sito official del UMI pote
significar un commission pro le membro associate.
Le avantage es que le libros solmente son
disponibile originalmente pro medio del Servicio
de Libros e tunc io crede que le B&N o le Amazon
se ponerea in contacto con le Servicio de Libros
pro acquirer le titulos. Illo significa un circulo multo
lucrose pro le Servicio e le Umi e un beneficio
pro le venditor (B&N, o Amazon)  e un maniera
de reciper libros facile e securmente.

Ma pro un Americano le forma plus rapide e facile
es sin dubita ordinar del Interlingua Institute... si on
vole convenientia e accesso secur.
Secun mi humile opinion,
Jay B.