From:
Jan Årmann <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 9 Jun 2008 11:27:00 +0200
Car amicos Daniel e Ingvar,

Il non obstante es un scandalo que le Societate Britannic e su gerentes non
ha adresses epostal. Re le magazin Panorama le association ha duo
Consilieros General qui pote votar in UMI, Sr Gopsill e Sr Sexton. Isto
indica re le statutos de UMI que association ha 21-100 membros.

Le association britannic non es listate in le sito de UMI.

Io time que UMI e le associationes national plus in plus es reguardate como
coulisses de Potemkin.

Janne

Generalsgatan 12 E, SE-903 36 Umeå
Tel +4690771525