From:
"R.P.S." <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 22 Aug 2001 18:14:57 +0200
From: Mario Malaguti <[log in to unmask]>
To: <[log in to unmask]>
Sent: Tuesday, August 21, 2001 12:48 PM
Subject: Re: i's

> Io ha le mesme problema con le punctetto, solmente que io lo volerea
subtus
> le littera elle. Solve lo, iste problema con le moderne claviero, ma super
> toto con le uso del email.
>
> Bon! Ora io ha un ALTERE problema plus immediate:
> io non sape como se face vider le message in Unicode UTF8!
> Debe io copiar le message in un pagina HTML, classificar le Unicode apte e
> postea leger lo? Qual complication!
> Totevia io confirma que, recipite le message email, io non sape como facer
> vider lo in un maniera particular?

> [...]

Io inviava le message in UTF8 solmente pro esser secur que vos tote videva
ben le i's con accentos, ma forsan tu los vide ben sin cambiar le formato
del message (io no sape multo super isto).

Tu pote cambiar lo per FERRAMENTAS (?, herramientas, tools)>OPTIONES>INVIAR
si tu usa Outlook Express (illo es lo que io cognosce pro ora).