From:
Date:
Wed, 27 Oct 1999 18:41:09 +0200
P. Cleij wrote:

> Car amicos,
>
> Ramiro de Castro me ha inviate un message  con su nove adresse electronic:
> [log in to unmask] Regrettabilemente mi messages a iste adresse non
> arriva. Illos ha essite retornate immediatemente. Qui pote adjutar me?
>
> Salutes amical de Piet

Salute Piet, e - per cielo - omne participantes de lista! Io faceva le mesme
cosa, como un testo ma mi message era rejectate. Nos habeva le mesme
experientia. Io voleva reportar que io ha recipite le Internovas. Un
interessante publication. Specialmente me interessava un articulo in re le
stato del portugese in Brasil que me faceva pensar del situation in Svedia
(quanto al svedese isto es). Le anglese se dissemina plus in plus e
expressiones al qual on se ha accostumate subito se monstra in un altere forma
de svedese, como calcos del anglese! Decider le programma, le ordine del die,
que nunc se appella _poner le agenda_ (set the agenda) que naturalmente in
svedese es _sätta agendan_.

Forsan isto essera le nove lingua europee, anglese con desinentias de nostre
linguas national!

But aj promissar that ai shall writa in interlingua in the here lista.
(Pardono, io solo non poteva resister, io sape ben que es interdite, ma...)