INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Reply To:
INTERLNG: Discussiones in Interlingua
Date:
Wed, 25 Oct 2000 06:43:49 +0200
Al mundo del consumitores Macinthos, forsan io ha un nova pro vos; lege hic
subtus, per favor, e, in le caso que uno de vos ha jam probate o probara
con successo iste solution, ille poterea informar iste lista ubi sovente
nos lege re problemas de incompatibilitate, o nonne?

Io inviava (nota como io es breve quando io usa anglese) e recipeva iste
message:

--------------------

Dear Mario,
Thank you for your interest in MediaRing.
We regret to inform you that the current version of the MediaRing Talk
does not support Macintosh operating system. However, you may be able to
use our software if you have installed soft Windows 95 (Windows
emulation software) on your Macintosh.
You may obtain more information about our products by visiting our
website at http://www.mediaring.com
Regards,
Tu
Customer Service Executive
Mediaring.com Inc.
http://www.mediaring.com

Original message follows:
Please, a consumer Macintosh can use MediaRing Talk?
Thanks,
Mario Malaguti
mailto:[log in to unmask]