From:
Date:
Thu, 6 Feb 2003 09:38:06 +0100
Jacques DEHEE wrote:

> Io voleva parlar del futuro de le ideas de Interlingua.
> Isto es un subjecto prohibite, ma in le mesmo
> tempore le ideas del Testes de Jehovah
> son acceptate in INTERLNG

Salute Jaque!

Io gaude multissimo que tu scribe in interlingua, me mesmo
bon interlingua. Nunc io te comprende melio, un facto
multo gaudente.

Il ha testes de Jehova il ha ateistas, baptistas,
catholicos etc. etc. etc. ma illes ha totes le cosa commun
que illes parla e scribe in interlingua.

> Si un lingua de controlo de INTERLINGUA
> es prohibita perque certe linguas que non
> son de controlo son plus currente in INTERLNG
> que le Francese ?

Le scopo de iste lista es que le membros proba scriber
_in_ interlingua. Le debutantes face errores, ma con le
tempore illes apprende del vetere "vulpes" in le lista.

Ben que francese es un lingua de controlo de interlingua
illo non es interlingua. Mi intention in presentar un
curte paragrapho in svedese era justo pro emphasar que
interlingua sia usate. Si francese es un lingua de
controlo russo e germano es anque possibile linguas.

Ma in vice de scriber mal russo io prefere scriber bon
interlingua.

> Si un Francese ha create INTERLINGUA,
> perque plure Svedeses excluden desde
> decadas le Franceses per medios vitiose?

Nota le laudabile restriction in usar le anglese, le ver
lingua mundial, in iste lista. Il es laudabile que nos
omnes nos concentra in scriber interlingua e non francese,
svedese o russo. Si tu, car Jaques, non scribe in
francese, io promitte non scriber un sol parola in
svedese, si il non se tracta de un titulo o un nomine
toponymic. De accordo?

Amicalmente

Kjell R