From:
Date:
Sun, 26 Aug 2001 19:08:51 +0200
Mario Malaguti wrote:

> Pro me le uso de renta es comprensibile e illo non face referentia al sol
> salario, ma a un "entrata" de pecunia per qualcunque ration, anque de
> pension, ma non solmente.
> Sape tu le origine de salario?

Hmmm si! Il es relate con _sal_. An il non era assi que on recipeva un parte
del pagamento pro laboro in forma de sal, o alque in iste maniera.

Sal, como ben cognoscite, era un multo costose commoditate in le tempores
ancian.

Le parola con _renta_ es que illo significa differente cosas in varie
linguas, e ego non era certe. Pro nos le parola significa solmente le
"renta" que on paga pro un presto (de un banca o un persona).

Il sembla que le parola _rentiero_ es international (il lo ha in francese) e
nos lo ha prestate in svedese pro significar un persona qui vive del
"rentas", ratas, procentages de un capital. Esque il ha iste parola
"rentiero" in italiano in iste significato? Mi dictionario italiano-svedese
es laconic in tal cosas importante.

Cellus