From:
Jacques Dehée <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 17 Jul 2002 09:06:33 -0500
Car Jay, Maryline habeva appreciate tu message de benvenite
e voleva responder te cordialmente, ma illa non ha
appreciate le sequente message sexiste que jam la trappava.
Postea le message de Stan insinuava troppo in tres linguas
verso su patre sin dicer francamente le cosas in Interlingua.
Nos sapemos ora que Stan cognosce le latino, O.K., ma
INTERLNG ha recipite multe signos de discontentamento
recentemente re nostre movimento e le lingua mesme.
Iste discontentamento merita un altere tono que
insinuationes contemptuose.
Tu me ha apprendite que nostre Presidente es un femina.
Io ha cercate e discoperite in Interlingua.com
que illa existe e que illa se appella Barbara Rubinstein
Dunque qui es Barbara Rubinstein, nostre Presidente,
qui non ha scribite in INTERLNG desde longe
ni apparentemente in le duo PANORAMA
que io ha recipite ?
Il serea normal que le membros del UMI sape un poc
re lor Presidente.
Cordialmente,
Jacques
P. S.  Gratias Allan, ma nos le franceses comprende
perfectemente le Interlingua de un Italiano.
Maryline ha rejectate definitivemente Interlingua
cuje movimento es in crise moral seriose.