From:
Peter Kovacs <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 2 May 2005 15:45:11 -0500
Io ha scribite:

Kjell respondeva:

>Cerca per le plen nomine del persona que tu debe contactar. Isto pote
>functionar, e in caso que ille persona nonn vole contactar te, tu non
>recipera un autorisation.
>
>Kjell R

Pro isto io non recipeva autorisation de callanish2000 (nostre nove Thomas
del SUA), J. J. Bowks e mil_shopov, proque illes non vole contactar me?!

Pro me es anque estranie, que post nostre prime conversation vocal io de
facto nunquam vide Catriona in-linea... Forsan illa es sempre in modo
invisibile (proque illa non vole communicar con nos), o non plus usa
Skype...?

Péter