From:
Date:
Tue, 7 Nov 2000 15:20:19 +0100
In 14.46 07/11/00 +0000, Jay Bowks ha scritto:
>Ma le problema es que le
>mundo cambia subito, e multo rapidamente, hic in
>le Statos nos vole le cosas rapide, nos ha le
>"drive thrus" le "fast food", le "same day mail"
>"express express express", e nos hic vive un
>vita que demanda le velocitate e rapiditate.
>Nos es accustomate al reciper cosas multo
>velocemente e quando nos debe sperar nos
>es perplexe, "proque io spera???" nos pensa...
>
>Jay B.

Jay,
tu pensa que isto sia ver in parte, in veritate illo non sempre es como tu
lo describe.
Io debeva constituer un deposito de le fabulose summa de $US10,00 e io
usava mi credit card, como io ha facite anque iste matino pro $US175.00 circa.
Mi credit card ha validitate usque a januario 2001.
Illo me sera prorogate durante le mense del proxime januario.
On debe notar que io consitueva un deposito.
Ben! In tu Statos io non ha ancora potite effectuar mi deposito. Illes
refusa mi credit card que io usa normalmente in le mesme USA con alteres
correspondentes.
Con iste experientias io pensa que le mundo es tote un pais e que il non es
absolutemente ver que vos in le Statos face isto e illo.
Vos face exactemente como in Italia, si vos non ha le fortuna de trovar
illes qui vive con le oculiera.
In le caso del Servicio de Libros illes face ben a non cambiar lor
efficiente systema, al minus usque a quando pro utilisar le credit card
illes non debera pagar commissione que arriva anque a 5%.
Ubi es iste fhaste?

Take it easy!

Con le libros e con illes qui non pensa a tu mesmo modo!

Mario, le scadite!

Iste es mi prime proba con le linea ISDN de mi domo.