From:
robocap on wind <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 14 May 2005 00:23:13 +0200
Petro Ferrero (pronunciate F-E-R-R-E-R-O-O-O-O!) scribeva:

> Si, il es anque un gaudio de mi latere super le Oculo Interlinguistic.

gratias - gratias - gratias

> Ma le linguage de interlingua sur le sito poterea esser plus juste, plus
> correcte; un bon interlingua dunque.

Paraphrasante (forsan) Chateaubriand, "io me excusa pro le pauc errores de
lingua, ma io non habeva le tempore de facer errores intentional"

> Del resto: quanto io ha observate le contento del sito, io non ha trovate
> in illo alicun thema interlinguistic, malgrado que le titulo del sito isto
> suggere; interlinguistic = alique, que concerne se al interlinguistica

Mah, le idea es de trafficar al juvenes qui cognosce nihil de I.A.L. themas
de interlinguistica insertate con parve dosages in le section "Quadernos
Interlinguistic" (in iste numero io pubblicava "Que diabolo es Interlingua?"
e "5 theses a clavar etc."). Ma le prime pagina e le jocos es le melle que
attrahe le urso (nulle referentia al grande Jan).

> Dunque le nomine del sito es erronee viste su contento! Plus bon serea
forsan Oculo de Interlingua...

Io acceptarea de bon grado tu suggestion, ma le logo con un oculo in le
medio de un lingua es repulsive, assi io pete como favor personal de tolerar
le titulo presente.

interlinguisticamente,

robocap

P.S. Esque tu videva le articulo sur le lingua sarda? Interessante, nonne?

o visita le sito del lista:

  http://maelstrom.stjohns.edu/archives/interlng.html
Visita le sito official del Union Mundial pro
Interlingua:

  http://www.interlingua.com/