From:
Date:
Sun, 13 Aug 2000 18:24:05 +0200
I-GI wrote:

> Al 08:25 PM 8/10/00 +0200, Kjell Rehnström scribeva:

> De alcun dies io pensa a iste idea per Kjell Rehnström e io me ha
> convincite que iste proposition poterea haber multe possibilitate de un
> optime resultato in Europa.

Gratias pro le bon parolas, Mario! In facto mi idea era un poco de fiction
scientific.

In principio isto era un tiro del hanca (coxa), un idea multo general.

Le propagar de interlingua certo debe esser adjustate al varie paises, ma le
facto que nos usa un lingua pro passar le frontieras de nostre linguas debe
suggerer un possibile collaboration in justo iste transpassar frontieras
linguistic.

Il es un sociologicamente interessante cosa que nos ha plure membros in le
paises scandinave et Nederland ma multo poco interessatos in Germania. Et
Sudeuropa ha circumstantias del quales ego ha un pictura multo non-clar.

Forsan nos pote pensar del campos in le quales nos poterea collaborar. Con le
advento del euro le inviar et pagar libros essera multo plus facile in Europa
occidental quam antea. In ille caso nos jam ha le Servicio de Libros de UMI que
es sufficiente, ego pensa.