Date:
Sun, 8 Jun 2003 17:22:28 +0200
Daniele Nicolucci (Jollino) wrote:

> Domenica, 8 giu 2003, alle 16:09 Europe/Rome, Kjell Rehnstrom ha

> Pro espanioles il es pejor! Al minus in italiano on usa un 'h' al
> initio de parola solo se ille parola pote esser confundite:

No Jollino, io non me vantarea multo re isto, io non es secura que le
castiliano sia plus difficile, al contrario
anque si illes non pronuncia la H como le italiano
illes ha minus problemas que nos (italianos) pro recognoscer le parolas
e su origine.
Io non crede que la solution italiana de usar la H solemente pro non
confunder un parola con un altra
sia un bon solution.
ho
hai
ha
[]abbiamo  (manca le H initial)
[]avete       (eliminate le H initial)
hanno

le sopression del H in abbiamo e avete causa multe difficultates pro
aprender italiano.
Iste medie mensure non ha adjutate multo a meliorar le italiano. Le
italiano ha tropos verbos
irregular pro esser un lingua semplice.
Solo un exemplo, le verbos irregular
disfar e soddisfar
(tu dice disfando o disfacendo)?
(soddisfando o soddisfacendo)?
multos italianos non sape usar istes verbos irregular.
Como nos pote peter a estranieros de aprender los ??

N.