From:
Erik Enfors <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 25 Sep 2003 16:27:47 +0200
From: "Tom Croft" <[log in to unmask]>
To: <[log in to unmask]>
Sent: Wednesday, September 24, 2003 9:35 PM
Subject: [INTERLNG] Universitate!

Car Tom!

Bon fortuna con tu studios e specialmente con tu essayos interessar altere
personas in interlingua.
Lo que tu essaya facer vermente es lo que nos omnes deberea facer e io spera
que tu habera successo.
    Non deplora que tu perdeva un revista in le traino. Nos omnes debe lo
facer a vices. Durante le conferentias nos lo appella "action tiratorio",
i.e. voluntarimente lassar revistas o altere textos in interlingua in p.ex
tiratorios, e in iste maniera demonstrar pro altere personas  que
interlingua es multo comprendibile.
    Io anque spera que tu un die habera  oppurtunitate traducer un brochure
a in interlingua, lo que deberea substituer multe altere traductiones, e in
le mesme tempore demonstrar que  interlingua vermente es usabile.
    Quando tu incontra  scepticos non oblida accentuar que interlingua in le
fundo es le vocabulario international e  dunque facilita le comprension de
non solmente altere linguas sed anque  le lingua materne.

Salutes cordial

Erik Enfors
Vallåkergat.25
SE-432 37 VARBERG