From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 31 Dec 2001 19:37:15 +0100
Io era ingagiate con mi vetule paginas Web e le linguage HTML que, il sera
jam obsolete, e totevia illo es le unic que io cognosce un poco.
E ecce! Mi MSN Messenger me avisa del ultime massages per Kjell e Rodrigo.

Ah! Ora io sape ubi esseva finite Kjell! <Durante le festas de Natal io
sojornava in Åre, multo proxime al frontiera de Norvegia, e quando io non
skiava io poteva reguardar le television norvegese!>
Iste matino le TV diceva que ancora hodie nos es sub le influentia del
ventos frigide del Nord e que solmente per deman nos potera attender un
tempore melior, minus frigide.
A causa de su silentio, io pensava: vole tu vider que es Kjell qui suffla de
iste parte su rigide temperaturas?
Ille poterea esser capacissime!
Le facto que ille era in montania non cambia iste supposition.

Jam me arriva le prime colpos! Isto sera le nocte del colpos o focos. Pro
uno qui tenta de viver iste duo dies del fin e initio del anno como duo dies
qualcunque, iste colpos es un belle compania. Io sera comocunque in compania
de mi citatanos. Anque illes a Lima lo era. Nos vive in societate e isto es
un aspecto de iste selection.

Sympathic le augurios per Thomas pro le 2002.

Totevia le messages melior arrivava per Rodrigo! Iste juveno es un authentic
revelation. Ille exprime le certitude que nos pote sempre facer affidamento
in le futuro.

Ille scribe <Iuuenis cogitans optima Interlingua scripsit: ;-)> e forsan su
iuuenis non es casual!

>;-) ), ma tu non debe essayar _cambiar_ tu maniera de scriber proque illo
>non place a altere personas. Tu litteras es tu litteras e tu es tu. Ma il
>ha
>alique in te que nunquam cambiara. E io suppone que tu scriptura, mesmo si
>illo cambia in alcun cosas, essera essentialmente le mesme (o forsan non,
>io
>non ha totevia le experientia necessari super isto :-)

De accordo, non facer fatiga pro cambiar e al contrario cultiva tu recerca
personal. Un belle exercitio in omne etate. Esser tu mesme ha un valor que
non ha parallelos.

> [...]
>siguiente paso es mirar con desprecio a alguien que se emociona escuchando
>un himno que no es el tuyo; y del desprecio al odio hay sólo un par de
>paradas). Es como esa pamplina de que para mantener la paz hace falta
>armarse hasta los dientes; que yo sepa, ninguna ráfaga de ametralladora ha
>resucitado a nadie, ningún misil ha aplacado el hambre a nadie o le ha
>sanado de su enfermedad. Los militares dicen que los ejércitos son
>necesarios para defenderse en las guerras que sus colegas han provocado."
>
>Alejandro Cuevas: "La vida no es un auto sacramental"

Anque iste personage dice le su idea, como totos. Io es uno qui a un die
como hodie, que vide le fin de mi Lira, da le mesme importantia de quando io
audi mi hymno national, o considera le factos de mi gente.
Mesme le conditiones de illes qui migrava in Argentina. Que dicer? Forsan
non ama io le pace? No! no! Io lo ama e como io lo ama! Totevia anque le
pace es un stato ideal que nos pote ganiar in nos mesme, a vices. Si nos
cultiva iste idea, forsan nos pote exprimer tolerantia, comprension,
disponibilitate, alteremente que facerea uno qualcunque de nos, exactemente
hodie, si nos serea citatanos argentin?
Como viverea tu hodie a Buenos Aires? Sia tu de un qualcunque credo potitic
e totevia citatano qui debe viver con su familia.
Anque iste Alejandro Cuevas me pare esser uno del tantos qui ha le
securitate in su tasca, como un preste in le pulpito e le Papa a Roma.
Le facto es que io, citatano qualcunque, non ha iste lor securitates e io
arriva a pensar que mesme iste homines es in mi mesme condition.

Assi, pro concluder, io attendera le medienocte pro basiar mi sposa. Un
simplice basio que nos sempre adjutava tanto, mesmo a comprender ubi nos va.
De deman, con le Euro, insimul a 300 milliones de Europeos, a aperir le
porta al altere Paises, forsan con un nove exigentia in le conscientia de
cata uno.

Mario, qui se interroga, o tenta de facer lo.