Date:
Sun, 7 Sep 2003 16:28:45 -0700
Charles Wilson, qui esseva nostre secretario de
"defensa" durante le administration de Dwight
Eisenhower e qui habeva gerite General Motors, anque
diceva publicamente que "What's good for General
Motors is good for the USA" (Lo que es bon pro General
Motors es anque bon pro le Statos Unite).

Nunc on dicerea "Lo que es bon pro Exxon es bon pro
omne le mundo."

---

--- "Daniele Nicolucci (Jollino)" <[log in to unmask]>

http://sitebuilder.yahoo.com